Politică de retur si anulare
Retur produse
Dacă, din diferite motive, dorești să returnezi un produs, te rugăm să urmezi pașii de mai jos:
- Citește termenii și condițiile pentru a te asigura că produsul respectiv îndeplinește condițiile de retur
- Completează un formular de retur pe site-ul nostru
- Așteaptă să fii contactat de către echipa noastră
- În urma primirii unei confirmări de îndeplinire a condițiilor de retur, vei trimite produsul prin curierat fără ramburs la adresa indicată de colegii noștri
- Notează numărul cererii de retur (de forma RT XXXXX) pe scrisoarea de transport (AWB), urmând ca apoi să ne trimiți numărul de AWB și numele firmei de curierat. În cazul în care aceste condiții nu sunt respectate, costurile de livrare nu vor fi suportate de către 3D DOT
- După primirea și verificarea produselor vei fi contactat de către agenții noștri pentru returnarea contravalorii produselor achiziționate.
Termeni și condiții de retur
Returul produselor achiziționate din magazinul 3D DOT poate fi acceptat în cazul în care termenii și condițiile sunt respectate, conform prevederilor O.U.G 34/2014 privind drepturile consumatorilor și privind modificarea și completarea unor acte normative.
Produsele comandate online pot fi returnate fără invocarea unui motiv în termen de 14 zile, înainte de expirarea perioadei de retragere. Astfel, cumpărătorul are oportunitatea de a se retrage din contractul de vânzare fără a justifica motivul și a suporta alte costuri decât cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în 14 zile calendaristice de la data primirii produsului.
3D DOT își rezervă dreptul de a accepta sau nu produsele achiziționate de către persoane fizice. În cazul persoanelor juridice, nu se acceptă returul produselor achiziționate.
În cazul returului, cheltuielile de curierat sunt suportate de către consumator și nu de către vânzător. Pentru protecția produselor, se recomandă păstrarea ambalajului.
În cazul în care manipularea și transportul conduc la diminuarea valorii produselor, consumatorul este responsabil, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Contravaloarea produsului poate fi rambursată în termen de maxim 14 zile de la data aducerii la cunoștință despre retur. 3D DOT își rezervă dreptul de a amâna rambursarea până la primirea dovezii conform căreia produsul a fost expediat.
De reținut
Consumatorii sunt rugați să verifice produsele înainte de retur. În cazul în care acestea prezintă urme de uzură, zgârieturi, șocuri, accesorii lipsă sau certificatul de garanție, 3D DOT va opri o suma din valoarea produsului cu TVA. Această sumă va fi comunicată după evaluarea de către specialiști.
În cazul abuzurilor, 3D DOT își rezervă dreptul de a refuza returul.
Consumatorii sunt rugați, de asemenea, să verifice integritatea produselor în momentul primirii pentru a întocmi un proces verbal pe loc, întrucât reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.
În cazul în care se dorește modificarea datelor de facturare de pe persoană fizică pe persoană juridică, solicitarea poate avea loc în 48 de ore de la primirea produselor, iar termenul de soluționare a cererii este de până la 30 de zile. Trebuie avut în vedere că numai facturile cu chitanță/bon eliberate la sediu pot fi modificate pe persoană juridică.
Așteptăm sesizările și reclamațiile la adresa info@3ddot.ro.